Ukoliko želite ugovoriti neku od usluga molimo Vas da ispunite Zahtjev za pružanje usluga koji možete preuzeti klikom na gumb.
Usluge POMOĆI U KUĆI
KAKO UGOVORITI USLUGE POMOĆI U KUĆI?
Uslugu možete dogovoriti svakim radnim danom od 7 do 15 sati na broj 099/209-26-13, na e-mail: info@pomocukuci-mz.eu ili osobnim dolaskom u ured Centra za pomoć u kući Međimurske županije koji se nalazi na adresi Dr. Ivana Novaka 38, 40 000 Čakovec (zgrada Starog Hrasta).
Za svaki osobni dolazak na adresu potrebna je najava na telefon 099/209-26-13.
Sklapanjem ugovora o pružanju usluge definira se vrijeme trajanja ugovora (koje može biti na određeno ali i neodređeno vrijeme), vrsta usluge, broj usluga na dnevnoj/tjednoj/mjesečnoj bazi, cijena usluge te ostale informacije koje su bitne za pružatelja usluge ali i ugovaratelja odnosno korisnika usluge.
KOLIKO SE RANIJE MORA UGOVORITI USLUGA POMOĆI U KUĆI?
Za usluge pomoći u kući potrebno je ispuniti Zahtjev za pružanjem usluge – službeni obrazac koji se nalazi na vrhu ove stranice te je potrebno isti popunjen predati osobno u administrativni ured Centra za pomoć u kući Međimurske županije ili e-mailom na info@pomocukuci-mz.eu. Po zaprimanju zahtjeva u roku od 8 radnih dana slijedi službeni odgovor ravnateljice Centra. Odgovor na zahtjev ovisi o dostupnosti slobodnih termina a sukladno potrebama samog ugovaratelja usluge.
Pružanje usluge nije moguće prije sklapanja ugovora o pružanju socijalnih usluga.
GDJE I KADA PRUŽAMO USLUGE POMOĆI U KUĆI?
Centar za pomoć u kući Međimurske županije vrši usluge pomoći u kući starijim i nemoćnim osobama na području Međimurske županije. Pomoć u kući starijim i nemoćnim osobama pružamo svaki radni dan od 7 do 15 sati. Vikendom i praznikom ne radimo.
KOJE USLUGE PRUŽAMO I KOJA JE CIJENA ISTIH?
Pomoć u kući – samo održavanje stambenog prostora – 14,00 EUR/1 h usluge
Čisti se stambeni prostor u kojem starija osoba boravi i koji koristi. Sredstva za čišćenje osigurava Centar u ograničenoj količini u sklopu cijene usluge. Kod čišćenja se ne koriste štetna sredstva intenzivnog mirisa, jaki izbjeljivači i slično. Ne čiste se podrumi, tavani i drugi prostori koji nisu godinama održavani.
Pomoć u kući – 14,00 EUR /1h usluge
Čišćenje i pospremanje, pranje prozora i podova, glačanje rublja, spremanje jednostavnijih obroka za korisnika, pomoć kod oblačenja/svlačenja korisnika, kontrola lijekova, nabava lijekova iz ljekarne, nabava namirnica, izmjera krvnog tlaka i šećera u krvi, psihosocijalna podrška korisniku, pomoć kod ostvarivanja prava kod nadležnih institucija.
NAPOMENA: Centar odnosno zaposlenice Centra ne pružaju zdravstvene usluge (vađenje krvi, davanje inzulina i drugo). Specifikacija usluga koje će se pružati potrebno je navesti kod sklapanja ugovora o pružanju socijalnih usluga.
PREDNOSTI: U Centru je dostupna ravnateljica za pomoć kod ostvarivanja raznih prava starijih osoba kod nadležnih institucija.
Pomoć u kući – osobna higijena – 10,00 EUR/1 usluga u trajanju od 30 minuta
Pomoć kod osobne higijene korisnika obuhvaća usluge pomoći kod kupanja korisnika, češljanje, svlačenje/presvlačenje, rezanje noktiju. NE vršimo pedikerske usluge!
Pomoć u kući – pratnja korisnika – 14,00 EUR/1 h usluge + 0,20 EUR po utrošenom kilometru
Pratnja (gerontodomaćice/njegovateljice) korisnika liječniku, dućan, ljekarnu, poštu/banku, groblju. Usluge pratnje korisnika sa prijevozom Centra vrši se samo na području Međimurske županije.
Pomoć u kući – organiziranje pranja /sušenja/glačanja rublja – 14,00 EUR po usluzi
1 usluga pokriva do 5 kg rublja.
ŠTO JE POTREBNO OSIGURATI KAKO BI SE PRUŽILA USLUGA POMOĆI U KUĆI?
Kako bi naše zaposlenice izvršile usluge pomoći u kući potrebno je osigurati uvjete za pružanje usluge. Pristup tekućoj vodi za pranje/čišćenje te sobna temperatura prostora.
(Zašto? Često se susrećemo s time da naše zaposlenice dođu na pružanje usluga pomoći u kući te nemaju pristup vodi ali i da moraju čistiti unutarnji prostor kuće a u kućnom prostoru su vanjske zimske temperature. Takvi uvjeti rada nisu prihvatljivi te naše zaposlenice napuštaju prostor bez da se usluga obavila).
TKO PRUŽA USLUGE POMOĆI U KUĆI?
Usluge pomoći u kući starijim i nemoćnim osobama pružaju zaposlenice Centra. Sve zaposlenice su educirane gerontodomaćice i njegovateljice koje kontinuirano pohađaju interne tečajeve kako bi stalno unaprjeđivale svoje znanje u radu sa korisnicima. One svoj rad započinju svaki radni dan u 7 sati a završavaju u 15 sati. Vikendom i praznikom ne pružamo usluge pomoći u kući!
NAPOMENE
Ukoliko korisnik 3 puta odbije UGOVORENE usluge pomoći u kući u roku od 30 dana Centar može ugovor raskinuti uz prethodno upozoravanje korisnika o istome.
PRIGOVORI I PRITUŽBE, POHVALE
Podnijeti prigovor, pohvalu ili prijedlog moguće je u pismenom obliku popunjavajući obrazac u prilogu ovog dokumenta. Isti se dostavljaju ravnateljici na adresu Centra ili na e-mail info@pomocukuci-mz.eu
U cilju zadovoljstva korisnika na isti će zaprimiti odgovor u roku od 8 radnih dana.
PLAĆANJE RAČUNA
Usluga se plaća po ispostavljenom mjesečnom računu za prošli mjesec za obavljenu uslugu.
Računi se dostavljaju na kućnu adresu ugovaratelja/korisnika usluge i/ili na željenu e-mail adresu.
Ukoliko želite ugovoriti neku od usluga molimo Vas da ispunite Zahtjev za pružanje usluga koji možete preuzeti klikom na gumb.
Usluga DOSTAVE TOPLIH OBROKA
KAKO UGOVORITI USLUGU DOSTAVE TOPLIH OBROKA?
Uslugu možete dogovoriti svakim radnim danom od 7 do 15 sati na broj 099/209-26-13, na e-mail: info@pomocukuci-mz.eu ili osobnim dolaskom u ured Centra za pomoć u kući Međimurske županije koji se nalazi na adresi Dr. Ivana Novaka 38, 40 000 Čakovec (zgrada Starog Hrasta, 1 kat.).Za svaki osobni dolazak na adresu potrebna je najava na telefon 099/209-26-13.
Sklapanjem ugovora o pružanju usluge – dostave toplih obroka definira se vrijeme trajanja ugovora (koje može biti na određeno ali i neodređeno vrijeme), količina i cijena obroka te ostale informacije koje su bitne za pružatelja usluge ali i ugovaratelja odnosno korisnika usluge.
KOLIKO SE RANIJE MORA UGOVORITI USLUGA DOSTAVE TOPLIH OBROKA?
Usluge dostave toplih obroka moguće je ugovoriti i dan ranije prije početka pružanja usluge dostave toplih obroka. Pružanje usluge nije moguće prije sklapanja ugovora o pružanju socijalnih usluga.
GDJE I KADA DOSTAVLJAMO TOPLE OBROKE?
Centar za pomoć u kući Međimurske županije vrši dostavu toplih obroka starijim i nemoćnim osobama na području Međimurske županije. Vršimo dostavu svaki radni dan od 8 do 15 sati. Obrok nije moguće naručiti u određeno vrijeme već se dostava vrši prema radnom nalogu ravnateljice. Vikendom i praznikom ne radimo pa su obroci za te dane dostavljeni dan ranije.
KOJA JE CIJENA OBROKA?
Cijena toplog obroka sa dostavom radnim danom iznosi 6,50 EUR – od čega je 4,30 EUR cijena toplog obroka te 2,20 EUR dostava istog.
Cijena obroka za vikend i praznik koji su dostavljeni dan ranije iznosi 4,30 EUR po obroku.
Pojašnjenje: Ukoliko osoba ugovori 7 obroka tjedno, 5 dostava to znači da će za obroke koji su dostavljeni od ponedjeljka do petka izdvojiti za svaki 6,50 EUR. U petak će primiti 3 obroka (kuhani obrok za petak čija je cijena 6,50 EUR, kuhani obrok za subotu čija je cijena 4,30 EUR jer je dostavljen u petak te suhi paket za nedjelju čija je cijena 4,30 EUR.
Moguće je ugovoriti i samo nekoliko obroka tjedno ali mora biti unaprijed definirano ugovorom o pružanju usluge.
TKO DOSTAVLJA OBROKE?
Obroke dostavljaju zaposlenice Centra koje vrše usluge pomoći u kući i dostave toplih obroka. Svaki dan u jutarnjem terminu zaposlenice preuzimaju obroke koji su pripremljeni od strane kuhinje te ih dostavljaju korisnicima. Zaposlenice Centra za pomoć u kući Međimurske županije NE PRIPREMAJU obroke i nisu odgovorne za količinu ili kvalitetu obroka.
U nastavku se nalazi primjer tjednog jelovnika.
KAKO SE OBROCI DOSTAVLJAJU?
Obroci se dostavljaju u dostavnim posudama Centra za pomoć u kući MŽ. Kod korisnika se stavljaju u posudu korisnika te se na kraju smjene natrag vraćaju u kuhinju kako bi se oprale i dezinficirale te bile spremne za daljnju upotrebu. Korisnik svaki dan treba pripremiti svoju posudu kako bi zaposlenica Centra mogla izvršiti dostavu odnosno korisnik preuzeti obrok. Napominjemo, da zaposlenice nemaju uvid u kvalitetu i količinu obroka prije samog preuzimanja kod korisnika a isto tako nisu odgovorne za mogući nedostatak obroka (premalo slano, prejako začinjeno i drugo..)
Ukoliko postoji kakva pritužba ili pohvala na kvalitetu obroka i drugo proslijediti će se kuhinji koja nije vlasništvo Centra već dobavljač obroka za korisnike usluge dostave toplih obroka.
TKO PRIPREMA OBROKE ZA KORISNIKE CENTRA?
Centar za pomoć u kući Međimurske županije ima sklopljen Ugovor o suradnji sa Gradskim društvom Crvenog križa Čakovec. Svakodnevno je dostupna samo jedna vrsta obroka.
NE SPREMAMO JELA PO NARUDŽBI I NE DOSTAVLJAMO OBROKE U VRIJEME PO ŽELJI KORISNIKA!
Količina obroka propisana je zakonom pa je potrebno napomenuti da to nije obrok koji je dostatan korisniku za cijeli dan. Obrok je spremljen tako da zadovoljava sve potrebe za jedan obrok starije osobe (vitamini, minerali, ugljikohidrati, proteini i drugo). Neki obroci su vrlo malo začinjeni kako bi bili primjereni svim starijim osobama pa je potrebno da si možda korisnik prilagodi (možda je potrebno dodatno malo dosoliti i slično).
PRIGOVORI I PRITUŽBE, POHVALE
Podnijeti prigovor, pohvalu ili prijedlog moguće je u pismenom obliku popunjavajući obrazac u prilogu ovog dokumenta.
U cilju zadovoljstva korisnika na isti će zaprimiti odgovor u roku od 8 radnih dana.
PLAĆANJE RAČUNA
Usluga se plaća po ispostavljenom mjesečnom računu za prošli mjesec za obavljenu uslugu.
Računi se dostavljaju na kućnu adresu ugovaratelja/korisnika usluge i/li na željenu e-mail adresu.
Ukoliko želite ugovoriti neku od usluga molimo Vas da ispunite Zahtjev za pružanje usluga koji možete preuzeti klikom na gumb.