Prvi rezultati istraživanja koje provodimo u HR zajedno s partnerima ACT Grupa (https://web.facebook.com/ACTGrupa/) i Udrugom Val (https://web.facebook.com/udruga.val) u sklopu #INnoClusion projekta jasno pokazuju koliko je važan individualan pristup korisnicima socijalnih usluga ako je on resursno moguć. Različite demografske i druge značajke korisnika socijalnih usluga uvelike uvjetuju i potencijalna digitalna rješenja. Stoga je bilo važno identificirati različite „Persone“ (npr. Korisnik socijalnih usluga samac, Korisnik socijalnih usluga koji ima pomoć obitelji/zajednice itd.) koje predstavljaju naše različite korisnike, njihove karakteristike i obilježja. „Persone“ su temelj za jasno prepoznavanje potreba korisnika a samim time i mogućih digitalnih rješenja koja ćemo razviti. Pored toga, brojna istraživanja (npr. https://www.eurofound.europa.eu/system/files/2020-04/ef19043en.pdf) pokazuju da su digitalizacija i digitalna rješenja potrebna i samim pružateljima socijalnih usluga i drugim dionicima uključenim u te procese. Digitalizacija i automatizacija smanjuju administrativne procese i omogućuju osoblju da poveća svoju produktivnost i posveti više vremena zadacima vezanim uz skrb. Digitalne tehnologije također mogu postići uštede.
Novi poziv za poduzetnike i inovatore koji nude digitalna rješenja za naše izazove
Inovator si i poduzetnik – želiš osmisliti i/ili testirati digitalnu inovaciju za pružatelje skrbi starijim osobama i za same starije osobe? Imamo poziv za tebe